دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

کنترل اماکن با WebCam Monitor 5.02

Image and video hosting by TinyPic
برنامه WebCam Monitor این امکان را به شما می دهد تا از خانه ، اداره یا هر مکانی که مورد نظرتان است مراقبت کنید. این برنامه قادر است در محیط تحت مراقبت خود هر حرکت یا صدای مشکوکی را تشخیص دهد و طی یک برنامه ریزی از قبل انجام شده هر آنچه را که از طریق دوربین ها مونیتور کرده بروی سیستم به صورتی یک فایل صوتی تصویری ضبط کند و همزمان متن اخطاری را به وسیله یک ایمیل برای شما جهت اطلاع بفرستد و یا اینکه آلارم و زنگ خطر را فعال سازد. این نرم افزار این قابلیت را دارد که در یک فاصله زمانی مشخص شده تصاویر و صداهای محیط را برایتان ضبط کند.
به کمک این برنامه شما به راحتی می توانید یک دوربین را به کامپیوترتان متصل کرده و یا یک IP برای دوربین خود در شبکه ست کنید. برای تظیمات، شما به کمک یک wizard نرم افزاری می توانید به سرعت و در عرض چند دقیقه سیستم امنیتی خودتون را فعال سازید. ضمناً شما این امکان را دارید که به کمک این نرم افزار ، از چندین دوربین جهت حفاظت و مراقبت از محیط مورد نظر تان - با حوزه ی دید وسیع تر - استفاده کنید.
سیستم امنیتی شما بطور 24 ساعته در طول شبانه روز به مراقبت از محیط پیرامونتان می پردازد و شما را قادر می سازد تا به کمک یک برنامه زمانبندی ویژه در قالب برنامه ، آنرا برای روزها ، هفته ها و یا هر بازه زمانی که مد نظرتان است برنامه ریزی کرده و سیستم را فعال یا غیر فعال سازید.
هنگامیکه هر حرکت و صدای مشکوکی تشخیص داده شد بعد از چند ثانیه شما می توانید یک عکس از محل اتفاق در صفحه موبایل خود ببینید. WebCam Monitor قادر است بطور اتوماتیک فیلم، صدا و یا عکسهایی را که از محیط تحت مراقبت خود ضبط می کند بر روی یک سرور آپلود نماید.
این قابلیت باعث میشود که شما اطلاعات مربوطه را در هر مکان و زمانی که خواستید مشاهده کنید و چنانچه اگر کسی هم قصد تخریب یا سرقت اطلاعات شما را داشت نتواند به آن دسترسی پیدا کند. ضمناً با این نرم افزار شما می توانید به شیوه ی سنتی اطلاعات خود را روی نوارهای ویدئو یی هم ضبط کنید. از طریق این برنامه فیلمهای ضبطی می توانند بصورت پخش آنلاین در اینترنت قرار گیرند و شما با هر کامپیوتری که به اینترنت وصل باشید آنها را مشاهده نمایید.
از خصوصیات این سیستم امنیتی حرفه ای ، ثبت زمان بر روی ویدئوها و عکسهای گرفته شده است. برای دسترسی سریع به تمام تصاویر ارسالی ، این برنامه قادر است همه تصاویر را در یک صفحه و در کنار هم برای شما به نمایش گذارد. همچنین سیستم حذف اتوماتیک برنامه ، این امکان را به شما میدهد تا بدون داشتن این فکر که ممکن است فضای هارد دیسکتان بر اثر ضبط متوالی پر شود و فضای کافی بر روی هارد دیسکتان نداشته باشید مدیاهای روزهای گذشته را که قدیمی شده اند، از روی هارد کامپیوترتان پاک کند و شما را از اینکه بخواهید آنها را بطور دستی حذف نمایید بی نیاز سازد.
WebCam Monitor یک برنامه امنیتی ویدئویی فوق العاده است که قادر است از دو گروه دوربین چندتایی و با قابلیت کنترل از راه دور پشتیبانی نماید.
براستی که این برنامه با وجود یک طراحی قوی و انعطاف پذیر تمام سیستمهای امنیتی سنتی را پشت سر خواهد گذاشت و شما را قادر می سازد که کامپیوتر شخصی خود را تبدیل به یک سیستم امنیتی حرفه ای نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebCam Monitor 5.02:
- استفاده از وب کم ها و یا دوربینهایی با قابلیت اتصال به شبکه (XD Cam و ...) برای نمایش و ضبط تصاویر
- ایجاد یک برنامه زمانبندی مشخص جهت کنترل شروع و پایان عمل مونیتورینگ به صورت هفتگی و روزانه
- ضبط بدون توقف از هر دوربینی که مد نظرتان است.
- تصاویر دوربین را بطوری که خودتان آنها را از راه دور مشاهده می کنید منتشر نمایید.
- قابلیت افزودن تاریخ و زمان بر روی تصاویر جهت استفاده در مراجع قانونی
- استفاده از یک wizard برای تنظیم دوربین هایی که همواره در یک محیط ثابت مشغول به کار هستند
- دریافت ایمیل به همراه یک عکس در هنگام بروز یک اتفاق
- تاریخ تمام اتفاقاتی را که روی داده است را به همراه تصاویرشان در محیط برنامه مشاهده کنید.
- قابلیت ایجاد یک وب سایت با عکسهای گرفته شده و بروزرسانی آن توسط این برنامه بصورت اتوماتیک
- قابلیت زوم دیجیتال دوربین ها تا 200 درصد
- توانایی آپلود فیلمها، صداها و عکسهای گرفته شده بر روی FTP سرورها
- سازماندهی کردن یک یا چند دوربین جهت مونیتور کردن
- و...

DOWNLOAD WITH CRACK=

http://tinyurl.com/66xywf


OR IF FIRST DOWNLOAD LINK NOT WORK USE THIS LINK TO DOWNLOAD=

http://tinyurl.com/6b4e6j


NO PASSWORD HAVE FUN!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد