دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

:: 3D Real Boxshot v4.00 ابزاری برای ساخت جعبه های سه بعدی ::

Image and video hosting by TinyPic
بسیاری از شرکت های نرم افزاری و تولید کننده برنامه های سیستمی محصولات خود را در وب سایت های مربوط به شرکت خود قرار می دهند تا از طریق اینترنت مشتریان خود را جذب نمایند. معرفی محصولات در وب سایت ها همراه با توضیحات ، عکس هایی از محیط نرم افزار و در صورت موجود بودن جعبه برای محصول نمایی از جعبه های مجازی می باشد. نرم افزارهایی که به صورت بسته بندی و Pack به کاربران ارائه می شوند دارای جعبه هایی می باشند که در محیط وب برای نشان دادن این موضوع از طرح جعبه های مجازی استفاده می کنند. همانند عکس جعبه ای که در همین مطلب آن را مشاهده می کنید. طراحی جعبه با کمک نرم افزارهای گرافیکی امکان پذیر می باشد . به عنوان مثال در نرم افزار PhotoShop با استفاده از ابزار طراحی سه بعدی می توان اقدام به طراحی جعبه های مجازی نمود که البته این کار نیازمند تسلط به تکنیک طراحی با این ابزار فتوشاپ می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن بدون نیاز به یادگیری تکنیک خاصی قادر به طراحی جعبه می باشید.



3D Real Boxshot نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا جعبه های مجازی و سه بعدی زیبایی را بدون نیاز به یادگیری تکنیکی خاص برای طراحی ایجاد نمایند. این نرم افزار با کمک ابزاری که در اختیار کاربران قرار می دهد به صورت کاملا گرافیکی توانایی ساخت و طراحی جعبه ها با عکس های دلخواه را فراهم می کند. از ویژگی ها و ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت ذخیره سازی تصاویر در فرمت های مختلفی همچون BMP, GIF, JPG, PNG, TGA, TIF, EMF و WBMP ، قابلیت ذخیره سازی به صورت AVI ، ابزارهای چرخش و ایجاد افکت بر روی تصویر ، ابزار تنظیم رنگ پشت زمینه اختصاصی ، قابلیت تغییر نمای زاویه تصویر و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Naturpic Software می باشد.

DOWNLOAD WITH CRACK=

http://tinyurl.com/5e6r77
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد