دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

ابزار موبایل جی پی اس Garmin برای گوشی های نوکیا به همراه کرک

Image and video hosting by TinyPic
Garmin
نرم افزار جی پی اس گارمین ، بهترین نرم افزار برای استفاده در گوشی های دارای GPS همانند نوکیا N95 و N82 می باشد. توسط این برنامه و همراه با جی پی اس و یا اینترنت ( در صورت نداشتن جی پی اس داخلی ) میتوانید نقشه مربوط به ایران و شهرهای ایران را مشاهده و از آن برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنید.این برنامه همراه با کیجن و راهنمای نصب فارسی آماده ارائه به هموطنان عزیز می باشد.

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا ، دارای جی پی اس داخلی



DOWNLOAD WITH CRACK=


http://rapidshare.com/files/118684482/Garmin_Mobile_XT_S60v3-_p30download.com_.zip


PASSWORD IF NEEDED=


www.p30download.com

سایتی برای کارتونی کردن عکس‌ها!!!

با فتوشاپ می‌توانید، عکس‌ها را شبیه تصاویر کارتونی کنید، اما همین کار را می‌توانید به صورت ساده و آنلاین با سایت Befunky Cartoonizer هم انجام بدهید:

http://www.befunky.com/cartoonizer/index.php

ترفند داغ فایرفاکس3 ! خوش آمد گویی به سبک ربات ها!

و پس از مدت ها انتظار و جنجال و هیاهو فراوان ، نهایتأ نسخه رسمی فایرفاکس 3 در تاریخ 18 ژوئن 2008 عرضه شد. در حالی که هنوز 24 ساعت از عرضه این نسخه نگذشته است ، ترفندهای نهفته در این نسخه در حال فاش شدن از ترفندستان است. ربات مخفی شده در درون فایرفاکس ، به نوعی خوش آمد گوی مخفی شما به شمار میاید. هم اکنون قصد داریم نحوه آشنایی با این ربات مخفی را برای شما مطرح کنیم!

توجه: برای خواندن ادامه این ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

استفاده از افزونه های قدیمی بر روی Firefox 3.0

دیگر به جرأت میتوان مرورگر فایرفاکس را یکی از محبوب ترین مرورگرهای کاربران اینترنت دانست. مرورگری که تنها با یکبار استفاده هر کاربری را جذب خود میکند. پس از عرضه نسخه پایدار فایرفاکس 2 ، مدت زمانی است که نسخه آزمایشی فایرفاکس 3.0 نیز عرضه شده است. بسیاری از کاربران علاقه مند و بی صبر فایرفاکس ترجیح داده اند از هم اکنون نسخه 3 را بر روی سیستم خود نصب کنند. اما مشکلی که وجود دارد عدم نصب افزونه ها Add-ons های نسخه های قبلی بر روی نسخه 3 است. در این ترفند قصد داریم روشی ساده را معرفی کنیم که کلیه افزونه های مربوط به نسخه های قبلی نیز بر روی فایرفاکس 3 نصب شوند.

توجه: برای خواندن ادامه این ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید. ادامه مطلب ...

افزونه ی فارسی ساز منوهای مرورگر فایر فاکس - Firefox farsi

Image and video hosting by TinyPic
چندی است که تعدادی از فعالان عرصه وب در جهت بومی سازی و ترویج برنامه های نسخه باز به ترجمه و تهیه سایتی برای فایر فاکس فارسی روی آورده اند که همانند سایت موزیلا دارای سایت های اقماری مانند سیاره ی فایر فاکس یا اددوانز (افزونه ها) می باشد و البته این کار گروهی است و برای افرادی که به زبان فارسی و برنامه های نسخه باز و رایگان علاقه مند اند ، ایجاد شده است.
در این میان افزونه های فارسی برای فارسی زبانان هم ایجاد شده است.
این بار برای شما افزونه ای را معرفی می کنم که با آن به راحتی می توانید فایر فاکس خود را فارسی کنید و از مزایای فارسی منوها بیشتر استفاده کنید.که البته سایت موزیلا این افزونه را تایید کرده و جزء یکی از بهترین افزونه های فارسی ساز فایر فاکس قرار داده است. این موضوع برای شرکت موزیلا آنقدر با اهمیت است که صفحه ای فارسی به این مطلب اختصاص داده است. برای ورود به این صفحه کلیک کنید.(بر روی عکس)
Image and video hosting by TinyPic

ترفندهایی برای افزایش کارکرد باتری لپ تاپ.

Image and video hosting by TinyPic
در صورتی که شما نیز از رایانه های کیفی و یا همان Laptop استفاده میکنید ممکن است تاکنون به هنگام سفر با این مشکل مواجه شده اید که باتری لپتاپ شما در حال تمام شدن باشد و شما پیش از آنکه بتوانید کاری انجام بدهید کامپیوتر به سرعت خاموش شود. اگر چه طول عمر باتری ها هر ساله 10 درصد افزایش می یابد. اما بازهم میانگین عمر باتری کامپیوتر های کیفی بسیار کوتاه و حدود 3 ساعت است. حال قصد داریم ترفند هایی کارآمد برای افزایش عمر باتری لپتاپ ها ارائه دهیم.
.
بقیه مطلب در ادامه متن

ادامه مطلب ...

تبدیل دی وی دی به فرمت های مختلف - 1DVD Ripper 6.2.1

Image and video hosting by TinyPic
امروزه داشتن ابزاری همه کاره برای کار با دی وی دی یکی از نیاز های هر کاربر رایانه می باشد چرا که با گسترش روز افزون فیلم ها و کیفیت جای سی دی های ۷۰۰ مگابایتی را دی وی دی هایی با قدرت ذخیره ی زیاد خواهد گرفت.

به همین دلیل این بار گروه نرم افزاری بیندانلود دات کام، نرم افزاری را برای شما عزیزان محیای دانلود کرده ایم که تبدیل های بسیار جالبی را در مورد یک دی وی دی و یا سی دی به راحتی زدن چند کلیک می تواند انجام دهید.
DVD Ripper برنامه ای قدرتمند برای تبدیل DVD ھای فیلم های ویدویی به فرمتھای مختلف ویدیویی می باشد که دارای امکانات جالب و کم نظیر می باشد.
از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* تبدیل ویدیو های دی وی دی به فایل هایی همچون MPEG1,VCD,MPEG2,SVCD,DivX,AVI,XviD,WMV,MP4,H264,MP3, 3GP,M4A,AAC
* امکان تبدیل دیسک ھای دارای قفل ھای SONY ARccOS ، region protection و CSS.
* قابلیت تبدیل و پخش DVD در دستگاه ھای ,iPod, iPhone, PDA PSP, و pocket PC
* سازگاری کامل با ویندوز ویستا.

روش کرک کردن برای استفاده ی نامحدود:
پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و در پنجره اصلی برنامه، بر روی شکل قفل کلیک کنید تا پنجره دیگری باز شود. نام و سریال را از داخل پوشه ی کرک کپی کرده و در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس کلید ok را کلیک کنید.


DOWNLOAD WITH CRACK=

http://www.4shared.com/file/52027204/6d7be696/dvd.html


NO PASSWORD HAVE FUN!

دوربین HDR-CX12 محصول جدید شرکت سونی به بازار عرضه شد !

Image and video hosting by TinyPic
خیلی وقت بود که منتظر محصول جدیدی از شرکت سونی بودیم تا اینکه همین امروز مطلع شدیم بالاخره سونی پیشرفته ترین دوربین فیلمبرداری را که مجهز به آخرین تکنولوژی روز است در 20 جولای2008 روانه بازار خواهد کرد. این محصول با مدل HDR-CX12 AVCHD مشهور است . شاید نتوانیم بگوییم که کوچکترین دوربین فیلمبرداریست اما می توانید تصور کنید که اندازه و وزن آن بیشتر از یک قوطی کنسرو نیست! از ویژگی های این دوربین می توان به نکات زیر اشاره کرد:



مجهز بودن به سنسورExmor CMOS

بهره بری از تکنولوژیBIONZ

باتری 420 گرمی

8 گیگا بایت حافظهStick

سرعت دریافت و انتقال دیتا :16 Mbps

دارا بودن پورت خروجی از نوعHDMI

قابلیت رکوردگیری تمامHD و ذخیره آن بر روی کارد حافظه16GB

لنز 10 مگا پیکسلی


نکته جالب دیگر در مورد این دوربین آن است که شما می توانید از دو مد فیلمبرداری و عکاسی در آن واحد به صورت همزمان استفاده کنید. به این صورت که لبخند ها را شکار میکند و بدون نیاز به فشار دادن دکمه مربوط به عکاسی و یا متوقف شدن رکورد گیری به صورت اتو ماتیک عکس میگیرد. و عجیب تر آنکه حتی در شرایط Standby می تواند لبخند ها را تشخیص داده و وظیفه خود را انجام دهد. این تکنولوژی به عنوان Smile shutter معروف است و در حال حاضر به بزرگترین میدان رقابتی بین شرکت های سازنده دوربیهای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل شده است. حرف و حدیث های زیادی در مورد قیمت تمام شده این محصول شنیده می شود. اما از جایی خبر شدیم که ممکن است با قیمت 900$ به زودی در بازار ژاپن یافت شود. همه چیز مهیاست. کافیت دوربینتان را روشن کنید و به زندگیتان ادامه دهید. آنقدر هوشمند است که بداند چه صحنه های ارزش عکس برداری و یا فیملبرداری را دارد!
Image and video hosting by TinyPic