دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

:: Avanquest PowerDesk Pro v7.0.1.3 ابزاری برای مدیریت بر فایل

Image and video hosting by TinyPic
در سیستم های کامپیوتری مختلف و به خصوص سیستم های خانگی ، کاربران از فایل های مختلفی در سیستم های خود و حافظه های موجود در آن ها نگهداری می کنند. فایل های صوتی و تصویری ، عکس های ، سند های متنی ، فایل های پایگاه های داده ای و ... هر نوع فایل دیگری که هر کاربر با توجه به نیاز خود آن ها را در سیستم خود نگهداری می کند. مدیریت بر این همه فایل با فرمت های گوناگون گاه بدون استفاده از نرم افزارهای مدیریتی ، تبدیل به عمل سختی خواهد شد که کاربر را در زمان استفاده از فایل ها و یا جستجو در میان آن ها دجار اشتباه می کند و ممکن است موجب بروز مشکلاتی نیز شوند.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید بر فایل های مختلف با فرمت های گوناگون مدیریت کنید.
PowerDesk Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید بر فایل های مختلف موجودر بر روی سیستم مدیریت نمایید. فایل های مختلف صوتی MP3 ، عکس های دیجیتالی و انواع دیگر فایل ها را می توان در این نرم افزار دسته بندی نموده و در هنگام نیاز با استفاده از این نرم افزار به راحتی و با استفاده از نظم ایجاد شده توسط نرم افزار به فایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. از دیگر ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به یک موتور جستجوی قدرتمند اشاره نمود که برای جستجو در میان فایل های موجود در سیستم بسیار مناسب می باشد. ابزار ویرایشگر HEX ، سازگاری با ویندوز ویستا ، استفاده از Toolbar و .. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Avanquest Software می باشد.


DOWNLOAD FULL VERSION=

http://rapidshare.com/files/110786422/A.v.a.n.q.u.e.s.t-P.o.w.e.r.D.e.s.k.Pro.v7.0.1.3.rar

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ http://themestudio.blogsky.com

با سلام
کد قالب قهوه ای به آدرس ایمیلتان ارسال شد

موفق باشید

سعید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://themestudio.blogsky.com

با سلام

می خواستم متذکر بشوم کد بخش نطرات رو درست نصب نکرده اید

کد قالب اصلی و نطرات از هم جدا هستند

نمی دونم چی کار کنم!>؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد