دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

Adobe Shockwave Player 11.0.0.458

Image and video hosting by TinyPic
نام این نرم افزار برای همه وب دوستان آشناست . چراکه با آن می توانند نسبت به انجام بازی های تحت وب ، رزونامه های کاری ، تفریحات و سرگرمی و تبلیغات اینترنتی بپردازند. بیش از 200 میلیون کاربر ، برای آنکه بتوانند از محتویات پویای تحت وب استفاده کنند ، این نرم افزار را نصب نموده اند و در واقع می توان گفت که این نرم افزار جزء تفکیک ناپذیری از وب و اینترت می باشد. کاملا با Windows XP SP2 همخوان بوده و دارای سیستم نصب کاملا جدیدی است . ضمنا قابلیت نصب نوار ابزار یاهو در اینترنت اکسپلورر را دارا بوده و از فایلهای swf مربوط به فلش 8 پشتیبانی می کند.**آیا می دانید تفاوت Macromedia Flash با Shockwave Players در چیست ؟
این دو نرم افزار اگرچه هردو ساخت کمپانی ادوب می باشد ، اما هدف از تولید آنها متفاوت بوده . Flash Player برای ارائه کارهای تبلیغاتی و انیمیشنهای تحت وب طراحی شده و همانطور که میدانید حجم یک فایل تبلیغاتی یا انیمیشن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است ؛ لذا این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که حداکثر فشرده سازی را به شما ارزانی میدارد.

و اما Shockwave Player . این نرم افزار در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی (demo) و مواردی از این دست . در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و برای اجرایی شده بازی یا …. باید حتما Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.

DOWNLOAD=

http://tinyurl.com/2f2brm
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد