دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

دانلود و IT

دانلود و اطلاعات و IT

East-Tec Backup 2008

Image and video hosting by TinyPic
از آنچه درباره اش نگران هستید مراقبت کنید!
از تمام اطلاعات مهم بر روی رایانه ی خود پشتیبان بگیرید. اسناد، عکس ها، فیلم ها، اسناد مالی، ایمیل ها، تنظیمات کامپیوتر و برنامه ها و... در یک گام ساده از اطلاعات و تنظیمات برنامه های مورد علاقه ی خود پشتیبان بگیرید.
East-Tec Backup 2008 نام نرم افزاری می باشد که به کمک ابزارهای موجود در آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به تهیه و ساخت فایل های پشتیبان نمایند. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در این زمینه برخوردار می باشد. همچنین از عمل یاد شده یعنی قرار دادن رمز عبور برای حفاظت از فایل ها نیز پشتیبانی می کند همچنین از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به تهیه Backup از تنظیمات نرم افزارهای مختلف نیز اشاره نمود. به عنوان مثال شما در مرورگر Internet Explorer تنظیمات دلخواه خود را اعمال نموده اید، به کمک این نرم افزار از این تنظیمات فایل های پشتیبان تهیه می کنید و پس از عوض نمودن سیستم عامل و نصب جدید ویندوز به کمک همین نرم افزار تنها با چند کلیک قادر به بازگردانی تنظیمات به Internet Explorer خود خواهید بود. این نرم افزار محصولی از شرکت EAST Technologies می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار East-Tec Backup 2008 v2.0.1.11:
- پشتیبان گیری خودکار:
بیشتر کاربران دوست ندارند یا فراموش می کنند از اطلاعات خود پشتیبان بگیرند. شما می توانید East-Tec Backup 2008 را تنظیم کنید تا از اطلاعات شما در هر دوره ی زمانی دلخواه مانند یک روز، یک هفته یا در هنگام بالا آمدن ویندوز یا خاموش شدن کامپیوتر یا در یک تاریخ یا زمان مشخص پشتیبان تهیه کنید.
- ذخیره ی پشتیبان بر روی همه چیز:
شما میتوانید فایل های پشتیبان خود را بر روی سی دی و دی وی دی، حافظه های خارجی فایر وایر و usb، هارد دیسک های داخلی و خارجی، شبکه های اینترنت محلی، شبکه های ftp و ... ذخیره کنید.
- رمز گذاری قوی:
East-Tec backup 2008 از اطلاعات شما با استفاده از رمز گذاری قدرتمند و ایمن AES 256 bit محافظت میکند که حرفه ای ترین و امن ترین نوع رمز گذاری در حال حاضر است و به عنوان استاندارد رمز گذاری در دولت امریکا بکار گرفته شده است.
- فشرده سازی ایمن،قابل دسترس و غیر اختصاصی:
East-Tec backup 2008 بر خلاف سایر برنامه های پشتیبان گیری که از یک فرمت اختصاصی برای پشتیبان گیری استفاده می کنند نیست بلکه از فرمت رایج zip استفاده می کند. در اینصورت شما برای بازگردانی پشتیبان ها حتی به خود نرم افزار نیز احتیاجی ندارید.
- تنها از چیزی پشتیبان بگیرید گه تغییر کرده!
East-Tec backup 2008 مکانیسم کنترلی دارد که شما می توانید فقط از فایل هایی که تغییر کرده اند پشتیبان بگیرید. شما می توانید تفاوت بین فایل های حال حاضر و بک آپ قبلی را در یک پنجره مخصوص که با رنگ های متفاوت مشخص شده ببینید.
- راحتی در استفاده:
East-Tec backup 2008 ظاهر کاربر پسند و ساده ای دارد که شما را قدم به قدم برای پشتیبان گیری راهنمایی می کند.
- ویژگی های پیشرفته:
پشتیبان گیری بدون نیاز به بستن برنامه های در حال اجرا، فیلتر کردن فایل ها، توانای تنظیم اجرای دستور ها و برنامه ها قبل و بعد از پشتیبان گیری، ارسال جزئیات پشتیبان به ایمیل و ...
- ایمیل ها وتنظیمات در برنامه های microsoft outlook ، mozilla thunderbird ، eudora و ...
- تنظیمات و fivorites های اینترنت اکسپلورر و تنظیمات و بوک مارک های فایر فاکس و اپرا
- تنظیمات ویندوز:appearance ، اتصالات اینترنت ،تنظیمات power و ...
- رجیستری ویندوز
- قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز ویستا
- و...
Image and video hosting by TinyPic


DOWNLOAD WITH CRACK=

http://tinyurl.com/5ld9ln
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد